tirsdag den 2. november 2010

Spil Koekken Fremskridt

Jeg har arbejdet på forestillingen køkkenet, når jeg nogensinde kan få et ekstra øjeblik. Det har været sådan et sjovt projekt. Jeg får mere komfortabel med elværktøj, men jeg har stadig til at sige min favorit del er den udsmykning og accessorizing. Med base skab til de indbyggede vasken, kunne jeg endelig komme ind i sjove ting - picking håndtag og knopper og stof.


Vi fandt dette vandhane på Habitat Gendan. Det var den perfekte teeny lille størrelse og kun koste 15 dollars. Score! For håndtag, vi lavet en tur til min favorit kilde til kabinet hardware - Lee Valley Tools. Lee Valley er en DIY drøm butik. Dens fulde af alle slags værktøjer og gadgets og gear til træ-og havearbejde. Deres online kataloger er værd at se, og du kan bestille mange ting online, og de leverer internationalt.


Vi endte med at plukke dette håndtag. Det vil blive anvendt til skuespillet lågen og køleskabsdøren. Jeg elsker virkelig den vintagey udseendet af hardware. Det nitter på håndtagene giver en utilitaristisk ser jeg helt ud. Vi fik disse knapper til ringer på komfuret, og vi tog den lange håndtag til at fungere som en stang til en viskestykke på siden af skuespillet vasken.


Og her er det stof jeg plukkede. Dens så lækker jeg kunne spise det op! Stofferne er fra Meadowsweet 2 indsamling af Sandi Handerson for Michael Miller stoffer. Jeg har købt et bundt af fem 1 / 2 yard stykker og en ekstra værftet fra etsy sælger freshsqueezedfabrics. Jeg håber at sy et overtræk til åbningen under spillet vasken, skal du koordinere viskestykker, og måske et forklæde til Chloe også! Pretty ambitiøse overvejer jeg har ikke syet noget i 5 år ... og jeg er ikke engang sikker på, hvor symaskinen er ... og hvis jeg fandt det, jeg ved ikke, om jeg kunne huske, hvordan man tråd det! Jeg gætter el-værktøj er ikke de eneste ting jeg har brug for at øve med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.