onsdag den 25. februar 2009

6

Maxcakeblog A

dag jeg sneeky træt. At træthed, der kommer efter dage med spænding og kører rundt, hvor du ved, hvis man satte sig ned og lukke øjnene for blot et par sekunder du gerne vågne op 20 minutter senere at have faldet hurtigt i søvn, med din nakke skade.

Vores hus er fyldt med LEGO stykker og en fuldstændig på LEGO byggeplads barer indrejse til omverdenen på bagsiden af huset. Bøger ligger stablet op. Og kasser er kasseret, revet, og nu lidt ubrugeligt. Krummer af rige chokolade kage skjul bag skåle og krukker. Og en lille linje fødselsdag kort linjer en af hylderne. Køleskabet er på lager med madrester hurtigt blive indarbejdet i sandwich, pastaretter, pizzaer ...

går min lille dreng slået 6. Det forekommer således vokset op. Og jeg er sørgeligt unready for. Jeg har endnu ikke vænnet til ideen han er i år 1. Børnehave syntes sikker. 5 syntes sikker. 6 - godt, 6 synes lige vi hurtling mod at blive meget større. Jeg ved, at vi vil sige det samme på 7. Og 8. Og 9. Du har aldrig vænner sig til dem, der vokser op og bliver ældre. I det her og nu, jeg har de smukkeste yndig dreng. Nogen, der er stærk og energisk, respectfull af andre, og manierede, kreative og detaljeret i sin udforskning af verden, der kender så meget, og kender så lidt, men som byder hver dag med en afvisningsprocent og et smil.

Og hvem, for nu, stadig sidder på min hånd, som vi gå i skole. Og disse øjeblikke er trully savoured.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.