mandag den 9. februar 2009

Overhold Igen

 Susiebubbleobserver

Jeg ved, at det må virke som mine grimme ol 'krus er i en masse ting på øjeblikket (Elle, Elle Samlinger, Teen Vogue osv. ...) og jeg lover det ikke er nogle trykke strategi at overtage world.� Eller måske er det .... og i så fald, cue onde le ... * wuhahahahahahas *. � Nej, det er virkelig bare en tilfældig timing thing.� Nogle af jer har allerede påpeget, at jeg er i dagens Observatør Woman magazine , i en" Today I'm opslidende ... " Artiklen er skrevet af Eva Wiseman, der så viser det sig, var en fyr HBS-er også (dvs. gik til samme gymnasium som mig .... Henrietta Barnett ) � og således gjort hele interviewet thang en masse easier.� En lille rettelse Men jeg var klikke sammen min Bronx udkoblingstryk sko, ikke Topshop platforme ... oh den mindreårige deets ...

Den virkelige sjov kom på fotosession men hvor vi skudt omkring ti af mit udstyr og fotografen, Suki og hendes assistent blev chuckling på, hvor meget tøj jeg har, som jeg har trukket min klude en af one.� jeg vil prøve og få fat i de øvrige udstyr, som ikke gør det skæres i den pic ovenfor, fordi jeg synes alt i alt, de er en of-the-moment øjebliksbillede af, hvad der er kalder på mig i min garderobe ...

Anyway, det vigtigste er disse billeder er reelle overvejelser om mig og hvad jeg slid og formentlig langt den mest succesrige forsøg fra en fotograf til at forsøge at gøre mig se halve anstændigt i et studie, hvor jeg normalt kommer op i bistader og få alle nervøse og jittery ... takket Suki for at gøre mig comfortable.� Og Eva til at tro, jeg er en værdig genstand til at gå i Den mag ... Jeg hører, at det er en DIY spørgsmålet også .... ikke har forladt huset for at gå ud og købe det endnu, men jeg vil gøre det og komme tilbage med den, der nyder det i den rækkefølge, jeg altid læse det i (Observer Woman, observatør magasin, revision, rejser, sport, vigtigste papir og så jeg afvise resten ...) med en stor kop te og marmite på ristet brød ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.