torsdag den 19. februar 2009

Online Asterix og Big Fight Animerede fuld l�ngde spillefilm

Watch online streaming videoer af animerede fulde længde spillefilm fra dig tube videoer.


Asterix og Big Fight Del 1




Asterix og Big Fight Del 2



Asterix og Big Fight Del 3



Asterix og Big Fight Del 4




Asterix og Big Fight Del 5






Asterix og Big Fight Del 6




Asterix og Big Fight Del 7





Asterix og Big Fight Del 8






Nogle gode og lærerige kommentarer fra dig tube

at filmen er så damn funny xD

Er der nogen kender navnet på den sang

Svar:

Det hedder dødtræt.

, og jeg vil gerne være Cacofonix's bodyguard.

Den svenske overførselstilstand for Asterix film er måske det sjoveste ting, jeg kender.

ASTRERIX ER BEST !!!!!!!!!

dette er en meget forskellig fra bogen

Brian Blessed som general Motus! Brilliant!

Alt for dårligt kun få blev tilpasset til tegnefilm. sin gode på engelsk, men på fransk, dens virkelig et mesterværk.

12 opgave , Storbritanniens, cleopatre, alle store og La overraskelse de Cesar dunno titlen på engelsk, men dets awesome Også jeg foretrækker Asterix at Tintin selv om jeg elsker Tintin.

Jeg har altid fundet mærkeligt hvordan Asterix holdning skifter fra 1:05 til 2:10. Og at Getafix's scene gav mig mareridt for dage. Ikke gør narkotika, kids! XD Del 7

en 80'er sang i en tegneserie som dette Cool.

Nå, han blev ramt med en Menhir ...

Hvis jeg husker korrekt "dødtræt" sang eller hvad det er at spille i denne scene i den tyske version ...

godt job Obelix! Del 8

det ville være rart, hvis han har gjort mange gamle tegnefilm b4 ... Jeg har kun tegneserie bøger, mine brødre og jeg bruger til at indsamle ... men jeg ønsker også at se det alt for ..

Du ved, er dette Asterix film har et mere mørke atmosfære, som kinda discerns det fra andre film.

på italiensk
il druido tratto!

Det er en rigtig sang, jeg fik på min mp3.

blev alle Asterix tegneserier tilpasses til tegnefilm og hvor mange bøger r der

svar: 34 bøger og 6. Jeg mener, er tegnefilm

kun 6 Jeg ønsker den gamle tegnefilm ...

Er ikke Cacofonix's sang forfærdelig �rsag DETTE ER IKKE forfærdelig!

svar: Det formentlig er forfærdelig, er vi blot oplever det fra Getafix perspektiv, og han er hallucinating.;

Haha, OMG! Thats Brian Blessed som General Motus!

Jeg elsker hvordan Cacofonix henviser til hans tilstand som "stenet". XD

tak for UDSTATIONERING! Sikke en behandling for at finde den på engelsk!

Hej, Er der nogen ved, hvordan denne utrolige sang hedder, der skrev/sang den, og hvordan jeg kan få eller købe det Jeg elsker det, da jeg har vagt denne Asterix film, da jeg var mindre end 6 år gamle! Jeg har stadig filmen på en optaget VHS.
Please, kan nogen hjælpe

Sangen Cacofonix synger kaldes dødtræt skrevet af Michel Colombier og Kathleen Wakefield. Det er ikke til rådighed for køber.

Fremragende arbejde, som Toutatis!

Oversættelsen er god .. Selv om det oprindelige stadig bedre i frnech, virkelig et mesterværk af tegneserie. kinda weird Asterix aldrig været populær i USA. im fra Montreal Quebec, så de spillede det hvert år, jeg spekulerer på, om resten af Canada, hvem han er.

eller anden måde er det mærkeligt: I'm tyske, den oprindelige tegneserie er fransk, film er en tysk/franskcoproduktion og stadig Jeg ser filmen på engelsk. g

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.