mandag den 2. marts 2009

Hvad der skal siges ...

jeg swooned lidt med KOS indsendt en temmelig lenghtly smule prosa på Emilio de la Morena 's A/W 09 indsamling . � Jeg har måske kun skyndte sig i sidste øjeblik at fange denne del af showet (Emilio de la Morena viste tilbage til tilbage med Krystof Stroznya), og der kan have været et stort hoved foran mig, men skønhed Emilio's arbejde er, at selv på afstand kan du foretage de figurer, at Stomp ned catwalk.� Dette gælder for A/W 07 kjole jeg lånte for Gucci shindig og bestemt anvender denne time.�

Selv fra min tip toed holdning, jeg straks følte mig som Emilio havde gået tilbage til dem, Uber skulpturelle rødder, der først gjorde mig sidde op og meddelelse him.� Måske er det ned til denne sæsons skulpturel inspiration (hver sæson, er det en anden billedhugger for Emilio der var en skulptur studerende til at begynde med ...), i Eduardo Chillida . � Den buede figurer blev bogstaveligt transplanteret til tops og skuldre og jeg er glad for der var ingen tegn på Emilio bremser eller tager at inspirere og kun raffineret indarbejde it.� Farverne var lige så stærk og måske endda vælte min forstenet udtalelse af farven rød, især i, at en smule brændt/Scarlett shade.� Emilio ikke stil det denne måde, men alle farver synes at ringe ud til monokromatiske udstyr afsluttet med matchende strømper, sko og hår helt op for at undgå at distrahere de figurer, der foregår fra halsen ned. A

 Emiliodelamoreaw09

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.